JellyPages.com

Wednesday, October 09, 2013

Pertandingan Syarahan - Akhirnya!!!!!

Alhamdulillah... Exam UPKK dah selesai, hanya tinggal tunggu result.... Pertandingan Syarahan pun dah selesai... alhamdulillah aku dapat jadi Juara dan melayakkan diriku ini utk ke peringkat negeri 19 Oktober 2013 nanti..... insyaAllah moga diberi kekuatan mengharunginya..... 

Namun Peperiksaan akhir tahun sedang berjalan la ni.... hari jumaat khamis nnt last day... Ini pun satu lagi tanggungjawab berat yg mesti dipikul.... biasanya peperiksaan akhir tahun adalah battle penentuan....  bermakna aku mesti mengekalkan kedudukan No. 1 dalam kelas... adussss berat sungguh. Namun, demi mama aku akan berusaha.... aku mahu mama bangga melihat aku mengambil hadiah kemenangan di malam kecemerlangan nanti seperti tahun2 yg lalu... Ya ALLAH tolong hamba mu ini yer.....

bulan ni adalah bulan yg busy, busy, busy.... namun mama kata kesibukkan akan membuat kita lebih berdisiplin lagi.... thanks mama, mama sering membuat aku berasa tenang dan mudah apabila membuat sesuatu..... kemenangan Pertandingan Syarahan adalah buat mama... kerana mama akan menjadi insan yg sangat busy mendengar, mengedit dan mengkritik aku setiap kali ada pertandingan... heheheehhe....

Terima kasih juga pada guru2....

Bergambar bersama ustazah2 dan Benjamin Irfan

Hadiah Kejayaan
SKDJ - dua2 peserta JOHAN dari sekolah yg sama.
Alhamdulillah. Kami layak ke peringkat seterusnya. DOAkan kejayaan kami yer!


Banner2

No comments:

Post a Comment