JellyPages.com

Wednesday, January 11, 2012

Ular Albino Berkepala Dua..... ?????

 assalammualaikum.....


Kepada kawan blog aku. Ari ni aku nak posting tentang ular susu atau kata saintifik dipanggil {" ular albino" } menetas di MIAMI, AMERIKA SYARIKAT (AS).


 seekor ular susu albino berkepala dua menetas di sebuah pusat penetasan haiwan di Ridge Manor, Florida baru-baru ini. 




Mashaallah....Ajaib sunguh ciptaan tuhan. Kita haruslah bersyukur menjadi orang Islam... Jadi janganlah sesekali kita memandang rendah terhadap kebolehanNya.... Unik sungguh. Korang nak tahu tak, kepala ular tu walaupun mempunyai dua tapi ada satu otak jer.... Otak tu yang mengawal diorang.... Saya rasa dah panjang kot saya tulis...   Jadi sampai disini sahajelah N3 saya kali ini...

Jumpa di dalam N3 yang seterusnya...









No comments:

Post a Comment