JellyPages.com

Saturday, November 23, 2013

Minggu BUSY!!!


Assalamualaikum...

Ari tu aku dah citer pasal aku dapat pergi ke Kedah kan?? So, kalau aku nak pergi Kedah... Aku kener buat apa? Hah, aku kener prepare dan menambah baikkan aku punya kualiti syarahan aku..

Jadual aku padat sangat dah ni... dengan Hari Anugerahnya... Dengan Hari Kanak-Kanaknya... Dengan pertandingannya... Dahlah aku masuk persembahan.. Kalah artist kau!!! ( Alamak.. jadi mak jemahlah pulokkk)

Memang pening lalat dibuatnya.. hehehe.. Tapi ak per.. Amalkan ini selalu...


  • Tarik nafas dalam2 and lepaskan.
  • Kosongkan fikiran pastu fikir benda yang cantik dan menarik.
  • Berselawat.
  • Bersenam bagi segarkan balik badan-badan kita yg lemah tu.
  • Ambil wudhu'.
  • Take a nap before you start doing your work back... ( Speaking pulak dah... hehehe)Giggling smiley

Nak citer jugak..Blah Blah Blah..

Hari Selasa, aku ngan ustazah aku pegi Seremban... Ukur baju..  Sebab JAKIM sediakan peserta ngan guru pengiring satu helai baju kurung.. WOW!! Girl 2(Sukanya...)


Pastu semalam, aku gi jumpa Che Irni, Orang JPN bahagian Sektor Pendidikan Islam... Berlatih depan dier.. Alhamdulillah.. Dia kata semua bagus... Tinggal aku yang memperbaiki mana2 tempat yang kurang...

Doakan kejayaan aku!!! terima kasih.... Sayang semua!!!

Current Mood - Happy

Ok... Sampai sini dulu en3 aku.. Jumpa lagi...

Wassalamualaikum...
Cinnamon


No comments:

Post a Comment