JellyPages.com

Wednesday, April 10, 2013

Aku frusssst giler.....

Hai.....hari ni baru ada kesempatan update blog...nak citer pasal pertandingan bercerita ari tu kat Seremban....frusssst betul aku dibuatnya....ada 2 group bertanding A dn B, aku dlm group B....format pertandingan 4 org dr 2 group tu akan bertanding....and then aku bengang sbb tiba2Smiley  format bertukar, hanya dua org aje yg terpilih dari setiap group bertanding dan undian akhirnya aku dan ada sorang kakak tu kena singkir...bengang aku dibuatnya sbb dlm group A hanya ada 2 org aje yg terbaik...out of sudden format pertandingan bertukar....macam transformer plak......tak aci betullll..... tp aku tetap redho Smiley mungkin bkn rezeki aku....x pe....banyak lg pertandingan yg menyusul nanti.... anyway wish me luck yer....

No comments:

Post a Comment