JellyPages.com

Friday, April 05, 2013

Bercerita!

Salam pagi Jumaat......moga anda ceria  Emoticon

Dah lama tak update blog....tgh bz menghafal cerita utk pertandingan....semuanya dlm bln april ...adussss...letih kepala hotak di buatnyer....tp nasib baik mama ada membantu.
Biasanya kalau ada pertandingan mama org yg paling bz jd coach, jd juri dan mcm2 jd...serba boleh gitu.... Tq ma.....

Sempena sambutan Maulidurrasul ari tu....aku buat persembahan bercerita... Best sesangat.... setiap kali ada kat stage mesti gemuruh tp dh "on" okay aje.... Hehehehe... Nak tengok aku bercerita ...jom2...... Tengok aje yer...tp jgn ler gelak yer...

Ada beberapa teks cerita yg aku nk hafal...kepala macam nk pecah...kwn2 doakan aku yer agar hari sabtu ni, majlis tilawah tu berjln lancar yer.... jgnlah hendaknya aku tergagap atau terlupa ayat....adusssss....aku tidak sanggup dimalukan.....hahhahaha....

No comments:

Post a Comment