JellyPages.com

Wednesday, April 17, 2013

Rakyat Malaysia Memilih!!!! Undi

Ermmm....la ni hari2 kawan2 aku asyik citer pasal PRU13...tapi kalau cakap tu mmg betul2 faham okay jgk ni, bila cakap berserabut kepala aku mendengarnya....kalau tak dengar kawan....tapi bila dah dengar buat serabut kepala ajeSmiley....Inilah padahnya bila rakan2 sebaya aku (masih kat SK lagi) dah pandai cakap pasal politik. Pada aku utk mencari pengetahuan okay, tetapi utk mengulas sesuatu yang di luar bidang kuasa kita...zip aje ler mulut tu....tak payah ler asyik dok hina org sana hina pemimpin sini, hina org sini, kutuk org sini.....
Yang peliknya....mereka mengutuk macam ler mereka tahu semua citer tu....ada tu sbb mak bapak sokong sesebuah parti tu, so depa dok sibuk kutuk parti lain... opssss...Smiley......ni tak bagus....biar pun aku di bawah umur utk mengundi, tapi aku tetap berterima kasih kepada kerajaan Malaysia.... kerana telah menjadikan negara Malaysia aman dan damai. Apa pun aku selalu berdoa lets the best winSmiley...... sesungguhnya Allah SWT Maha Mengetahui. Buat rakan2 ku sekalian, jgnlah mengutuk mana2 parti...... the more kita kutuk the more we  get  sins...oh noooooo.... anyway selamat mengundi 5.5.2013 yg mana bersamaan dgn birthday mama ku sayang....anyway segala planning kami nmpknya kena berubah. Apa2 pun selamat mengundi yer...pilihlah dengan bijaksana....
Undi anda  PENENTU MASA DEPAN NEGARA...masa depan kita juga!

No comments:

Post a Comment