JellyPages.com

Wednesday, April 17, 2013

Semut oh semut...Kenapa kacau aku???

Adussssssssss...semlm mmg satu hari yg memenatkan....dh lah seharian kat sklh pas tu, balik sklh mama terus bwk g taman, and then balik umah, ingat nk santai2 jap sebelum mentelaah, out of sudden Smileykabinet buku aku habis jadi sarang semut....punyalah banyak...dah bertelur dan beranak pinak.... aku punyalah tak perasan....adusssss...tu belum kena leter dgn mama lagi...yelah mama selalu kata pastikan kabinet, bilik tidur sentiasa bersih....ini plak ada sarang semut hitam mana taknyer berleter lah mama.....aku tahu salah aku, so terima aje ler.....

Sibuk punya pasal aku tak sempat plak nak snap photo....sarang semut hitam tu....bengangnya aku.....dalam banyak2 tempat kabinet buku aku yg dibuatnya sarang, padahal aku tiap2 hari bukak tutup bukak tutup kabinet tu....macam ne tak perasan...entahlah......Smiley.


No comments:

Post a Comment