JellyPages.com

Saturday, July 23, 2011

Adik-Beradikku!!!

Assalamualaikum....

 apa khabar? ni, aku nak citer serba sedikit tentang adik beradik aku ni. Sebenarnya, adik beradik aku ni ada sembilan. Tapi, malas nak bagitau semua. Jadi, aku bagitau beberapa jelah ek?? Cuba korang fikir berapa adik beradik yg aku nak bagitau....... hehehehe...... Poyonyer soalan aku ni. Mana lah korang tau berapakan? aku nak bagitau kat korang hanya dua jer lah. Sebab kat umah aku ada dua jer. So, aku bagitau dua lah....hahahahehehe....... nama kakak aku yang tersulung dalam ahli keluarga ni adalah ( aku panggil kakak sebab dia anak sulung. Aku ni anak kedua...) Nur Nadiah Natasya...ni gambar dia.


       Ha!!! ni dia gambar kakak aku yang tersayang. Comel tak??? Walaupun hitam manis, tatap menjadi pujaan hati mama dan papa..... hahahahahahaha........ kelakar2... ( sori. Badan aku terselit sikit.)


          Ini dia adikku yang paling kecil dalam keluarga aku ni dan dia juga yang paling tembam, comel, putih, bersih, mata besar dan menawan bila dipandang. Ramai jugaklah yang tanya ni berapa tahun. Ni berapa bulan. Tapi, selalunya orang tanya berapa tahun......hehehehehe....... Bertuah aku. Selama ni, aku inginkan adik kecil. Sekarang, hasrat yang selalu bermain di fikiranku terlerai jua. ( Alamak....macam filem hindustan pulak.... terlebih sudah.) k lah... sampai di sini jerlah n3 aku kali ni... no n3 in my brain yet... C u at another n3!!!! byeeeeee.....

No comments:

Post a Comment