JellyPages.com

Friday, July 22, 2011

Sifir oh Sifir!!!

Kwn2...ari ni aku dok menghafal sifir...mama aku tanya soalan sifir sambil catat kat dalam buku "BIJAK SIFIR"... Sklh aku aku melancar kempen bijak sifir...so setiap org murid mesti menghafal sifir 1 - 12....guru2 kelas masing2 akan monitor tentang kelancaran sifir murid2.... Satu kempen yg aku rasa amat berkesan...murid2 di kelas aku ramai juga yg dh hafal berbanding sebelum kempen ini dibuat...ada tu yg x hafal langsung...tp melalui kempen ini nmpknyer kwn2 aku semuanya menunjukkan minat......tq guruku, Cikgu Intan eh sama nama dengan aku...hehehehehe....... dan guru2 yg mengajar matematik. Aku sendiri pun dh hafal semua, tp mama aku masih lg tanya aku x kira masa dan tempat....bila dia teragak nk tanya masa makan aje tiba-tiba...angah 9 x 7 brape? Aduissssss...pijaaaaau kepala hotak sekejap almaklum tgh syok makan.... hehehehe....tp otak aku masih berfungsi power lg...so boleh jwp ler....hehehehehe.....

Kalau ada di antara kwn2 yg masih belum hafal sifir lg...so gunkanlah teknik ni...mintak tlg ibu bapa anda semua untuk monitor...minta ibu bapa anda buat "spot-question" mcm yg mama aku buat...sure berkesannnnnn..............

No comments:

Post a Comment