JellyPages.com

Monday, July 25, 2011

Koleksi Teka-Teki Aku......

assalammualaikum.....


 Kali ni N3 aku tentang teka teki...... Banyak jugak ler yang aku tahu.... kalau korang nak tengok aku punya teka-teki ni, sila kunjung ke blog aku ni....hehehehe.... Aku tak paksa korang nak tengok. Cuma, pleaseee lah jadi aku punya follower. Bagilah tau rakan-rakan korang supaya menjenguk blog aku ni.... ni dia aku punya teka teki :-

 * Dalam empat orang yang aku sebutkan ni siapa yang paling kejam????
   
    Guru ke, Bilal ke, Pembunuh ke, atau jurutera.... Mana satu?????


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~



jawapan : Mestilah bilal. sebab dia paling kejam. Mesti korang ye ye nak tau napa bilal kejam kan??? sebab dia "Paling Ke Jam" kalau nak laungkan azan....hahahahahaha......



* Bila ayam berkokok.... harimau apa....?????

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


Jawapan : The correct answer is.... harimau siang...... Yelah ayam berkokok, tandanya hari - mau - siang.....hehehehhahahhah...


* satu hari, pemburu pergi berburu. Tiba-tiba, dia ternampak harimau. Dia pun tembak. Lepas tembak dia pegi situ pastu tengok harimau tu tak de kepala.... Apa jawapannya??? Jawab2....

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


Jawapan :  Dekat Maybank. Sebab harimau punya kepala kan ada kat situ kan .......hahahahehehehehehahahah

Wooooo.... Nanti lah aku sambung lagi teka-teki aku ni lagi. Kalau ada masa, aku N3 lagi.... daaaaa.....


                        Comment Gambar Senyuman

No comments:

Post a Comment