JellyPages.com

Wednesday, July 20, 2011

Aktiviti aku pada hari ini....

Hai kawan2....

Aktiviti aku kat sekolah hari ini tak berapa nak best sangat...Tapi kokurikulum aku hari ni best skit. (Walaupun best nyer sedikit pun jadilah.) Aku cakap best kokurikulum aku hari ni sebab ada pertandingan senamrobik ngan bola tampar (lelaki). best sangat masa senamrobik tu. Tapi rumah merah plak yang menang.Aku ni, dari rumah hijau.Memang patut pun aku bengang sebab rumah hijau kalah di genggaman rumah merah tu (Hish....dah macam dalam drama plak...hehehehohoho.) Geng aku dapat Naib Johan.Tapi takpa.Kalau berusaha,tapi kalah takpalah kan? Yang aku geram sangat,cikgu aku ni ha.Nama dia Cikgu Y........Dia menjerit ntah apa-apa, mcm2 perkataan kuar...hairan mcm ne ank murid nk hormat guru2 mcm tu? No komen......



Bola tampar plak,pusingan pertama merah vs kuning. Kuning menang. Pastu, hijau vs biru plak.... Biru menang. Hampeh punya pasukan bola tampar lelaki untuk rumah hijau.

Memang best!!. oklah.dah senja ni. nanti adalah lagi posting yang aku nak hantar. Korang tungguu...Bye!!!

No comments:

Post a Comment